Perussuomalaiset tarvitsevat linjan terävöittämistä suhteessa maahantulijoihin
Suomi kaipaa maahanmuutto kriittistä voimaa. Perussuomalaiset on ainoa maahanmuutto kriittinen puolue ja jytky saavutettiin maahanmuutto kriittisyydellä. Puolue ei ole toteuttanut lupauksiaan Soinin komennossa tarpeeksi tehokkaasti ja tämä on näkynyt kannatus luvuissa. Perussuomalaiset on tehnyt paljon maahanmuuton vähentämiseksi mutta se on on näkymätöntä ja ei ole pidetty tarpeeksi ääntä linjan puolesta. Soini tietenkin kuuluukin ei niin maahanmuutto kriittiseen linjaan. Kriittisempää linjaa halutaan. Perussuomalaisten pitää olla vahvemmin maahanmuuttoa vastaan. Pitää olla vaihtoehtoja äänestäjille, että voivat valita parhaiten omia arvojaan edustavan ehdokkaan. Suomi ei voi ottaa kaikkia köyhiä tänne. Me emme ole maailman sossu. Me otamme velkaa jo maahantulijoiden vuoksi. Viime vuonna meni yli miljardi euroa maahantulijoille, tällekin rahalle olisi ollut parempaakin käyttöä.
Kantasuomalaisten etuja karsitaan ja piikkiä pidetään auki maahantulijoille.
Meidän pitää huolta hyvinvointivaltiostamme, ei kannata murentaa sitä maahantulijoiden vuoksi.
Emme halua No GO alueita Suomeen, pidetään Suomi turvallisena.
lainaus:
Perussuomalaiset tarvitsevat linjan terävöittämistä suhteessa maahantulijoihin
Ja:
1.101 kansanedustajaa -19 enemmistön.
2.Luvan EU .Koska olemme yksi 28 EU maasta jotka on sopinut yhdessä pakolais,mamu ,paperittomat politiikasta.
3.2-3 suurinta eduskuntapuoluetta mukaansa
PS 8,8% tammikuu-17 HS
Ilmoita asiaton viesti
Kohta 1
Perussuomalaiset on hallituksessa
Kohta 2
EU:ssa on monenlaisia mielipiteitä ja käytäntöjä tällä hetkellä.
Kaikki EU maat eivät toimi samalla lailla. Saksa myös on kiristämässä linjaansa.
Kohta 3
Kannatus on tutkimuksissa ollut alhainen johtuen juuri siitä että maahanmuuton vähentämisessä ei ole tehty niin paljoa kuin luvattu ja sen takia juuri terävöittäminen onkin tarpeen. Paljon on tilanne parempi tällä hetkellä kun perussuomalaiset on saanut tiukennuksia maahanmuuttopolitiikkaan, mutta paljon vielä parannettavaa.
Ilmoita asiaton viesti
Lainaus:
Kannatus on tutkimuksissa ollut alhainen johtuen juuri siitä
Kun oppositiossa PS puhui muunneltua totuutta. Käänsi takkinsa ,alkoi toteuttaa kepu,kok politiikkaa.Köyhät kyykkyyn.
Mitä sitä kaunistelee?
Ilmoita asiaton viesti
On perussuomalaiset ollut mukana tekemässä liian kokoomus ja keskustalaista politiikkaa. KIKY sopimus oli huono ja olen koko ajan ollut sitä mieltä. Koska sehän siirsi yrityksille lisää voittovaroja eikä mitään vastineeksi että käytettävä investointeihin.
Ilmoita asiaton viesti
Perussuomalaiset ovat itse hallituspuolueena olleet karsimassa ja leikkaamassa niitä ”kantasuomalaisten etuja”.
Kannattaakohan muuten kaupunginvaltuustoon äänestää sen tasoista porukkaa, jolle jo yhdyssanojen oikeinkirjoitus on ylivoimaisen vaikeaa?
Ilmoita asiaton viesti
Itse jätän kunnallis valtuustoon menijät tällä kertaa äänestämättä mutta en yhdys sanojen oiken kirjoituksen vuoksi.
Meinaatko äänestää niitä kaupunginvaltuustoon, jotka sanovat savupiipun saastuttavan, koska se on ulkopuolelta mustaksimaalattu? t.kantasuomalainen
Ilmoita asiaton viesti
Ehkäpä yhdyssanojen oikeinkirjoitus ei kaikille ole niin helppoa joillakin saattaa olla lukihäiriökin. Suvaitsevaiset ymmärtävät puutteita vai onko hekin valikoivia? Ehkäpä joku äänestää tai ainakin on mahdollista vaikka en täydellinen olekaan.
Ilmoita asiaton viesti
Jätän äänestämättä kuntavaaleissa.Jaa miksi?
Käskyt kunnille tulee hallituksen Kepu,kok,PS ja EU.
SOTE myötä kunnat joutuu tosi kuralle.
Myös verotulojen uusjako ahdistaa kunnissa.
– Sote-uudistus vie kunnilta sosiaali- ja terveyspalvelujen tuottamisen ja niiden tuottamiseen tarkoitetut verotulot.
-Kunnallisveroprosentteja alennetaan 12,3 prosenttiyksiköllä vuonna 2019. Se tarkoittaa rahassa, että kunnilta siirtyy maakunnille (lue: valtio)
-reilut 11 miljardia euroa.
-Kuntien pitää hoitaa jäljellejäävät tehtävänsä (muun muassa koulutus, liikuntapalvelut, panostukset työllisyyden hoitoon) rahoilla, jotka jäävät jäljelle.
-Jos kunnan veroprosentti on ollut esimerkiksi 19, sille jää näihin tehtäviin 6,7 prosenttiyksikköä.
IL
***
Loput miljardit lapioidaan ulkomaalaisille terveyspalveluja tuottaville pörssiyhtiöiden osakkeenomistajille.
Jaa kukako maksaa tään pajatson ?
No veronmaksja tietenkin.
Nyt niistä kelan ja kuntien ”vähistä” rahoista pystyykin ilman ”jonoja” yksityiset firmat kuoriin kermaa.
Valtio vie kunnilta tontin,toimitilat,röngtenlaitteet ym
Ilmoita asiaton viesti
Jätän äänestämättä kuntavaaleissa.Jaa miksi?
– Luottamus polittiikkaa kohtaaan matalalla ja otan tällä kertaa kantaa näin.
Sote-uudistus on tosiaan väylä yksityisen terveyspalvelun tuomiseksi nimenomaan kasvukeskuksiin.
Ilmoita asiaton viesti
Olen samaa mieltä että SOTE uudistuksessa ei pitäisi antaa yksityisten terveyspalveluiden tulla kuorimaan kermaa ja kenties siirtämään veroparatiiseihinkin.
Siitä ei hyvä seuraa, jos laitetaan 3 tahoa kilpailemaan potilaista, kyllä siinä kustannukset nousevat. Hetken päästä kunnalliset toimijat poistuneet markkinoilta jonka jälkeen mahdollista yksityisten nostaa hintoja.
Verotuloilla maksettavat terveyspalvelut pitäisi tuottaa kunnan ja nykyisten sairaanhoitopiirien toimesta.
Tässäkin on vielä aikaa muuttaa tilannetta jos äänestäjät valppaina ja äänestävät.
Ilmoita asiaton viesti
Kuinkahan mahtaa olla tuon Mäkisen oikeinkirjoituksen hallinnan laita? Kyllä se kantasuomalainen on yhdyssana.
Ilmoita asiaton viesti
Miten on oman lukutaitosi laita? Olen yllä kirjoittanut kantasuomalaisen yhdyssanana, kuten kuuluukin.
Nettiaikana ei muuten ole vaikea tarkistaa oikeinkirjoitusta, jos viitsii. Yhdyssanojen osaamattomuus ei tarkoita oikeata lukihäiriötä juuri koskaan, se on vain lukeneisuuden puutetta. Tämä Kilpinen on ilmeisesti lukenut vain rasistien fraasisanakirjaa.
Ilmoita asiaton viesti
Minun lukutaitoni on kunnossa. Entä omasi? Leikkaus Kilpisen blogikirjoituksesta:
”Kantasuomalaisten etuja karsitaan ja piikkiä pidetään auki maahantulijoille”.
Tässä on nyt kaksi mahdollisuutta. Kilpinen on korjannut tekstiään tai sinä olet lukenut värittyneiden silmälasien läpi.
Ilmoita asiaton viesti
On se hyvä et oot täydellinen ja suvaitsevainen. Onnea
Ilmoita asiaton viesti
En todellakaan ole tippaakaan suvaitsevainen. Enkä tietenkään täydellinenkään.
Jos esittää joka blogissaan monomaanisesti ”linjan terävöittämistä maahantulijoita kohtaan”, mm. ihmisten dumppaamista Irakin edustan merialueelle kumiveneissä, ei kannata sitten alkaa uikuttaa, jos tuleekin vähän vastakommenttia.
Ilmoita asiaton viesti
Saa sitä kommentoida mutta onko tuo rakentavaa … no meitä on moneksi.
Kirjoita rakentavasti, asiallisesti ja keskustelua edistävästi.
Onnistuit varmasti tossa tehtävässä.
Vieläkään et ole kertonut mistä rahat kun haluat maahanmuutajia?
Ilmoita asiaton viesti
Kerro myös mistä otat rahat maahantulijoille. Mistä haluat säästää tai nostaa veroja?
On niin mukava olla suvaitsevainen toisten rahoilla.
Ilmoita asiaton viesti
Hyvähuomio:)
ItseEnKylläOleNipotuksenKannallaKoskaEmmeOleAinekirjoitustunnilla.
Tietysti jos asian ymmärtäminen kärsii kirjoitusvirheiden vuoksi on huoli ehkä oikeutettua.
Ilmoita asiaton viesti
Ehkä hän ei ole huolissaan josko minun viesti tulee ymmärretyksi tai ei:)
Jotenkin tullut mieleen ettei sitten ole ihan samoilla linjoilla muutenkaan vaikka yhdyssanat olisivatkin oikein ja muut virheet.
Ilmoita asiaton viesti
Esa, nyt on muotia vaihtoehtototuudet myös oikeinkirjoituksessa. Näin nämä asiat koetaan.
Ilmoita asiaton viesti
Kerro mieluummin miten rahoitat maahantulijoiden aiheuttamat kustannukset?
Meillä ei ole varaa, kerro mistä säästät tai nostat veroja?
muistathan:
Kirjoita rakentavasti, asiallisesti ja keskustelua edistävästi.
Ilmoita asiaton viesti
Ymmärsit kuitenkin, mitä oli kirjoitettu.
Ilmoita asiaton viesti
Höpön pöpön ja halipatihippaa.
Ihmisiä kiinnostaa nyt toimeentulo ja tulevat Sote-palvelut. Persut eivät ole saaneet tällä saralla hallituspuolueena mitään aikaan.
Kunnanvaltuustoon äänestetään asiaihmistä eikä mitään mamuista möyhääjää.
Ilmoita asiaton viesti
Toimeentulo on koetuksella kun piikki auki maahantulijoille. Viime vuonnakin meni yli miljardi maahantulijoille. Sillä rahalla SOTE palveluitakin olisi voinut parantaa.
Kyse on arvoista: hyvinvointi valtio vastaan maahantulijoiden piikki auki
Ilmoita asiaton viesti
Otappa selvää mikä taho saa eniten ”toimeentulotukea” Kelasta.
Eduskunnan muistion mukaan rikkaat ja hyvätuloiset. Puhtaana tulonsiirtona ,köyhimpien kustannuksella.
Lait köyhille peräisin Pula-Ahon -94 ajoilta.
Jokos Sos ja terv.ministeri Ps Mattila ja Työministeri/oikeusministeri J.Linströmmi alkaisi niitä muuttamaan ? Yhdenvertaisuuslain pohjalta.
Jota viimeksi on rikottu -16 työttömille.
Ilmoita asiaton viesti
Perussuomalaisten olisi pitänyt lähteä hallituksesta toissa syksynä, kun maahanmuutto räjähti käsiin ja sanoa syyksi pakolaisten tulevan Schengenin ja Duplinin sopimusten noudattamatta jättämisen. Eli vaatia näiden sopimusten perusteella kaikkien turvapaikkaa hakemaan tulleiden palauttamista ensimmäiseen turvalliseen maahan tai vaihtoehtoisesti lähteä hallituksesta.
Näin ainakin ne äänestäjät jotka äänestivät Perussuomalaisia maahanmuuttovastaisuuden takia, olisivat olleet tyytyväisiä. Eli maahanmuuttokannassa on kiristämisen varaa, jos puolue haluaa kannatuksen nousevan. Toki maahanmuutto ei liene ainoa syy kannatuksen putoamiseen?
Ilmoita asiaton viesti
Olen samaa mieltä että olisi pitänyt paremmin pitää lupauksista kiinni. Hallituksesta lähteminen ei olisi ratkaisu vaan pitää kiinni tiukemmin periaatteista. Onhan maahanmuuton kiristyksiä saatu aikaan. Rajat olis kyllä pitänyt sulkea ilman matkustusasiakirjoja liikkuvilta. Muitakin virheitä tehty. Joustaakin pitää hallituksessa, mutta paremmin olisi pitänyt pitää linjasta kiinni.
Ilmoita asiaton viesti
lainaus:
Eli maahanmuuttokannassa on kiristämisen varaa, jos puolue haluaa kannatuksen nousevan.
PS 1-7 muuta puoluetta jotka on sitoutunut EU sopimuksiin ,mitä maahanmuutosta on sovittu.
Niitin löi PS itselleenkin sopiessaan Kreikan III-tukipaketin 86 Mrd.
Noudattamaan EU ja Valtio Suomen tekemiä sopimuksia.
Puolue ei voi rikkoa EU-valtioiden välisiä sopimuksia.
Olis hyvä ottaa selvää asioista.Puolueet ei ole sopinut.Vaan Valtio Suomi
kansan valtakirjalla ja eduskunnan enemmistöllä.
Ilmoita asiaton viesti
EU:ssa on monenmoista linjaa ja kaikki ei toimi samalla tavalla. Saksassakin ollaan kiristämässä maahanmuuton ehtoja.
Olen vain kertonut että kannatus nousee kunhan maahanmuuttolinjaa kiristetään. Kun kannatus kasvaa, niin silloin vaikutus mahdollisuudet paranevat.
Ilmoita asiaton viesti
EU on 28 maata jotka päättää yhdessä EU linjan.
Ne 28 maata johtaa EU-maita ja Suomi on yksi pienimpiä valtioita siellä.
EU-maiden johtaja ei ole USA liittovaltioiden johtaja Trump.
Ilmoita asiaton viesti
Ei EU sentään johda maita, tietääkseni kyseessä ei ole liittovaltio.
Kuten olen sulle yrittänyt kertoa jo moneen kertaan, niin EU:ssa 28 maata ei toimi ihan samalla lailla vaikka päätöksiä ovat yhdessä tehneet niin eri lailla on tulkinneet asioita.
Ilmoita asiaton viesti
Lue Lissabonin sopimus.
EU lait ohittaa Kanslliset lait
Direktiivit täytettävä tai seuraa sanktiot
EU yhtenäiset:
Verot
sosiaaliturva
eläkkeet
tullimääräykset
talouspolitiikkaa
mamu-politiikkaa
työttömyyden hoito
koulutus
julkisenpuolen menot
kuntien ja valtion palvelujen ulkoistaminen
yritysten verotus
ym.
Ilmoita asiaton viesti
Eli Vanhasen II ,kepu,kok,rkp,vihr. myi Lissabonin sopimuksella-08 itsemäärämisoikeuden EU. Kansa ei saanut siitä äänestää (Vanhanen ei antanut)
Itse oli poissa äänestyksestä eduskunnasta.
Ilmoita asiaton viesti
Kerropa Marja-Liisa, kuuluuko esim. Unkari tai Viro EU:hun? Mitenkäs on näiden maiden pakolaispolitiikka?
Ilmoita asiaton viesti
Suomi (1995)
Ruotsi (1995)
Unkari (2004)
Viro (2004)
Ilmoita asiaton viesti
Unkariin ennätysmäärä tulijoita
Myös Unkariin tulevien turvapaikanhakijoiden määrä on noussut viikonloppuna uuteen ennätykseen. Lauantaina Serbiasta saapui rajan yli
-4 000 turvapaikanhakijaa.
Viranomaiset arvioivat, että kaikkiaan Serbian ja Unkarin rajan yli on
– tänä vuonna tullut 175 000 siirtolaista.
Suomeen saapui vuoden 2015 aikana 32 476 turvapaikanhakijaa.
Viron sisäministeriö on nyt myös tarkentanut Viroon tuotavien pakolaisten lukumäärää ja tuontiaikataulua.
Ministeriön mukaan Viro on valmis ottamaan
yhteensä 500 pakolaista seuraavan kahden vuoden aikana.
Ilmoita asiaton viesti
Ihanko todella nyt väität, että linja on samanlainen? Vai, että ihan 500 pakolaista kahdessa vuodessa….
Ilmoita asiaton viesti
Väkiluku,Maan BKT/velat .
Jos Suomi rikkaana maana maksaa Vanhasen lupaamia muiden maiden EU jäsenmaksuja jopa taannehtivasti esim.Ruotsin ja Saksankin -05 lähtien .Niin tootta mooses me ollaan rikas valtio.
Jos Vanhanen sopi IMF/EU kanssa-09 että rikkaat EU maat auttaa Kreikkaa,Islantia,Irlantia,Portugalia,Kyprostaa ja Suomi kuulu niihin rikkaisiin .Niin…..?
Ilmoita asiaton viesti
Miksi kaikki maat eivät anna rahaa turvapaikanhakijoille? Miksi osa antaa turvapaikanhakijoiden kävellä maansa läpi ja toiset ei? Miksi osan hakijoista annetaan haahuilla ympäriinsä ja osaa istutetaan vankiloissa/laitoksissa? Miksi turvapaikanhakijoiden varallisuutta takavarikoidaan osassa maista, osassa ei?
Vieläkö olet sitä mieltä, että yhtenäinen EU:n linja on olemassa?
Ilmoita asiaton viesti
1.Miksi Suomessa suurinosa saa Kelasta vastiikkeettomasti eri etuuksia jopa miljooniensa päälle?
2.Miksi toiset joutuvat tememään sen eteen 0 eurolla työtä?
3.Miksi hyvätuloiset saa lapsilisät,lapsiperheen muut tuet,vanheimpainrahaa
jopa 4 000e/kk?
4.Miksi köyhimmät ei niitä saa,ei ole saanut -94 jälkeen?
Siksi kun maailma ei koskaan ole yhdenvertainen kaikille.
Jo Faaraoiden ajoista lähtien,on aina rikas käyttänyt köyhiä hyödykseen.
Ilmoita asiaton viesti
Koeta nyt olla edes johdonmukainen! Puhuttiin turvapaikanhakijoista, ja aloitat voivottelun lapsilisistä!
Ilmoita asiaton viesti
Jos päättäjät syrjii omia kansalaisia
Niin olisko köyhät pakolaiset hyvää 0 euro/KK materiaalia yrityksiin ?
EK,Kepu,Kok mielestähän meillä on 1,8 milj. Työvoimapula.
Avatkaa nyt hemmetissä silmänne .
Ketkä tätä maata on johtanut -03-19
Ketkä päättiEU liittymisen -92-94?
Ensimmäiset Somalipakolaiset tuli Suomeen jo -92
Ilmoita asiaton viesti
Niin eletäänhän vuotta 2017, joten turha puhua vuodesta -19. Toisin sanoen EU:lla ei ole yhtenäistä linjaa, vaan jokainen tekee mielensä mukaan.
Oletko nyt siis sitä mieltä, ettei Suomi voi vaikuttaa vai ei halua, koska kepu,kok jne. On vain tyydyttyvä? Työvoimaa toden totta on työttömänä omasta takaa. Onko tämä turvapaikkapolitiikka nyt hyvä vai vaatiiko se tiukennusta?
Ilmoita asiaton viesti
Niin eletäänhän vuotta 2017, joten turha puhua vuodesta -19
1.-03-07 Kepu Vanhanen I-hallitus
2.-07-011 Kepu Vanhanen/Kiviniemi-
3.-11-15 Kok Katainen/Stub
4.15-19 Kepu Sipilä
Oliko -91-95 Kepu,kok joka sopi EU liittymisen? Onko nyt Kepu,kok?
Päättele loput itse.
Ilmoita asiaton viesti
Suomeen lisää maahanmuuttajia koska se on välttämätöntä.
Monilla aloilla huutava pula pätevästä ja sopivasta työvoimasta.
Yle kertoi eilen kuinka jopa hoitoalalle hakeutuvilla on alkoholiongelmia eivätkä näin täytä minimivaatimuksiakaan.
Tiukka maahanmuuttopolitiikka on Suomen tuho.
Ilmoita asiaton viesti
Huutava pula Halpatyövoimasta-
Työnhakijoita 638 000
Työttömiä 342 000
Lomautettuja 36 000
AMKK valmistuneista 65 000
Korkeastikoulutettuja 45 000
Työllistettynä 114 000
Valtiolla 7%
Kunnilla 24%
Yrityksissä 74%
Työllisyyskatsaus TEM 24.1-17
JK.Koska on sinun vuorosi liittyä jonoon?
Ilmoita asiaton viesti
Nämä oleskeluluvilla olevat ei ole sitä työntekijöitä. Lukutaidottomat ja arabiaa osaavat ei nyt taida ihan työllistyä.
Suomessa on työttömiä.
Hoitajia saa helpommin aasiasta. Espanjastakin oli hoitajia työluvilla pohjanmaalla.
Näistä oleskeluluvalla tulleista ei ole töihin sen osittaa tilastot. Heistä ei ole kuin kustannuksia.
Ilmoita asiaton viesti
Otappa selvää paljon tuli Suomelle maksamaan kun lennätettiin tänne sairaanhoitajia Filppiineiltä.Koulutettiin ne suora Norjaan,Ruotsiin ja Britteihinparemmille palkoille.Vain 2 niistä jäi Suomeen.
Hallitus toukokuu -15
Hallitusohjelma
-Terveydenhoiva puolelle voidaan otta henkilöitä ilman alan koulutusta.
Pers-kepu-Kok.
Olisko ”Attendoille” työllistämistuella ,sosiaaliturvaa vastaan ”kipusiskoja” esim.Vanhuspalveluun ?
Ilmoita asiaton viesti
Minä sanoinkin että mieluummin jos tarvetta. Mutta näistä oleskeluluvalla tulleista ei ole sairaanhoitajiksi ehkä koskaan. Osa lukutaidottomia ja vain arabiaa osaavia. Onko edes kiinnostustakaan?
Ilmoita asiaton viesti
Juu niin on.Kas kun ne ei rajalla jo näytä
-passia,
-työurasta kertovia papereita,
-,koulutodistuksia
-suosittelijoitaan .
Tai varaa pakoveneestä aikaa knnykällä työkkäriin ,työnhakijaksi.
Ilmoita asiaton viesti
”Suomi kaipaa maahanmuutto kriittistä voimaa. Perussuomalaiset on ainoa maahanmuutto kriittinen puolue ja jytky saavutettiin maahanmuutto kriittisyydellä.”
Persujen voitto saatiin ihmisarvokriittisyydellä ja uhkakuvien maalaamisella. Sama kaiku on askelten taas vaalien alla. Gallupit tosin vihjaavat äänestäjien kyllästyneen öyhötykseen. Paljon onnea vaalityöhön.
Ilmoita asiaton viesti
Linjan terävöittämistä tarvitaan niinkuin sanoin. Pahaksi onneksi uhkakuvat toteutuneetkin. tullut vyöry maahantulijoita, turvattomuus lisääntynyt, näiden mukana tullut terroristeja jotka tehnyt pahojaan viimeksi Saksan joulumarkkinoilla.
Minä en halu sellaista eurooppaan. Nyt puhutaan jo avoimesti Ruotsin NO GO -alueista ja niitäkään en halua.
Meillä ei ole varaa laittaa rahoja maahantulijoille, velkaannumme jo nyt. Viime vuonna meni jo yli miljardi euroa maahntulijoille .
Mistä rahat? Suomen hyvinvointi valtiota ei kannata uhrata.
Ilmoita asiaton viesti
Helsingin kaupunginvaltuusto ( mikäli sinne pyrit ) ei päätä maahanmuuton linjauksista ja toimenpiteistä. Varsinkaan Saksan.
Vanha kunnon ’entäs vanhusten vaipat ja pakolaisten älypuhelimet’- vertailu on ehkä jo vaalinostatuksena kulunut. Niin ja edustamasi puolue hallituksessa ja hyvinvointivaltion uhraaminen, – sus siunakkoon ja tekopyhyys kuitennii.
Ilmoita asiaton viesti
Maahanmuuton linjauksia ei päätä, mutta hyvä tietää kuitenkin millaisia ajatuksia on.
Valtuusto kuitenkin päättää laittomien maahantulijoiden oloista. Laittomille maassaolijoille ei minkäänlaisia palveluita vaan ulos maasta.
Romaanikerjäläisillekään ei kuulu tarjota majoitusta ja ravintoa. Ei EU:uun vapaa liikkuvuus tarkoita että voi mennä kerjäämään. Vapaa liikkuvuus säädöksissä sanotaan että ei saa rasittaa tulijamaan sosiaalipalveluita.
Suurmoskeijaa ei Helsinkiin tarvita.
Maahanmuuton kulut on niin suuret että pitää sitten osata kertoa mistä haluat vähentää jos haluat lisää maahantulijoita.
Viime vuonnakin jo yli miljardi meni maahantulijoille.
Ilmoita asiaton viesti
Ymmärrän näiden olevan mielipiteitäsi. Romanikerjäläisillä tarkoitat varmaan muita kuin Suomen kansalaisia. Ja kyllä, Suomi on humaani maa. Me tarjoamme suojaa ja ruokaa hädänalaisille. Myös ihan riippumatta kansainvälisistä sopimuksista, joihin sentään kuitenkin olemme sitoutuneet. Ripaus inhimillisyyttä ja sosiaalista vastuuta voisi toivoa persultakin vaikka kuinka tekee mieli känkkäränkätä.
Ilmoita asiaton viesti
Kerro mistä säästät, se ei ole ilmaista ottaa kaikki jotka haluavat.
Maailmassa miljardeja köyhiä, emme voi auttaa kaikkia.
Kerro miten rahoitat. On niin helppo olla humaani jos ei vastaa mistään.
Ilmoita asiaton viesti
Ja sinä vastaat vai? Mistä rahat peruskouluusi tulee? Mistä rahat terveydenhuoltoosi tulee? Entä syömäsi ruuan tukiaiset? Hölmöjä kysymyksiä ehdokkaalta. Olen maksanut veroja n. 40v. Mistä rahat puolueellesi ja vaalityöhön tulevat? Kauhistus, minulta veronmaksajaltahan ne tulee. Toivoisin hartaasti ettei ne persujen örvellyksen kustantamiseen menisi, mutta minkäs teet. Ai ai.
Ilmoita asiaton viesti
Meillä vaan ei ole varaa elättää kaikkia, joten jos haluat maahantulijoita, niin sinun täytyy kertoa mistä säästät tai korotat veroja.
Ei ole rahaa , humanistien tarvitsee ymmärtää rahaa tarvitaan.
Kaupassakaan ei riitä että susta kiva saada jotain vaan pitää maksaa.
Niin mukava kun olisikin tuudittautua että valtio maksaa, mutta valtiolla ei ole rahaa ihan kaikkeen ja pitää tehdä valintoja.
Mistä luovut että voit ottaa maahantulijoita? Tässä on kyse valinnoista
Minä haluan mieluummin Suomalaisten etua ajaa. Vaaleissa on tästä kysymys mitä halutaan.
Ajattele viime vuonnakin meni yli miljardi, jolla olisi voitu rakentaa teitä tai laittaa vanhusten huoltoon tai sairaanhoitoon.
Minusta nämä kohteet olisi paljon mieleisempiä, joten mistä säästät?
Ilmoita asiaton viesti
Kanssaihmisten syyllistäminen ja olkiukkoilu ei oikein kuulosta Helsingin kaupungin päättäjän ensijaiselta ominaisuudelta.
Ilmoita asiaton viesti
Minä en syyllistä vaan haluan tietää mistä rahat. Mistä säästetään tai nostetaanko veroja.
Vaikka kuinka humaani on, niin pitää osata kertoa mistä rahat.
Tässä on kysymys valinnoista, näyttää siltä että ettei oikein halua kuitenkaan säästää, valtiolla ei ole rahaa jos ei säästetä
Haluatko maahanmuuttajia vai säästetäänkö, tästä on kysymys?
Nämä on vaikeita päätöksiä mutta pitää olla rohkeutta tehdä.
Ilmoita asiaton viesti
Kari Kero, siksikö laskit pois sian seästäsi etteivät muslimit loukkaantuisi ?
Ilmoita asiaton viesti
Koska viimeksi ostit halpatuotteen? Koska viimeeksi ostit kahvia,kaakaota,suklaata tms.?
Katsoppa ajatuksen kanssa tässä oleva video.
Näät miten maailman rahaeliitti on tämän pakolaisvyöryn saanut aikaan.
http://yle.fi/vintti/ohjelmat.yle.fi/ulkolinja/vel…
https://www.youtube.com/watch?v=SeEOousciB8
Ilmoita asiaton viesti
Punavihreillä sosialisteilla ei ole ongelmia rahoituksessa, raha kasvaa puissa ja ainoa ongelma on minne kaiken saa mahtumaan.
Ilmoita asiaton viesti
No näinhän tietenkin punavihreillä, mutta mites Makkosilla julkiset palvelut rahoitetaan?
Ilmoita asiaton viesti
Mikset kerro miten rahoitat? Mistä pois.
Muista että viime vuonnakin meni yli miljardi maahantulijoihin.
Paljonko vielä olet laittamassa ja mistä otetaan pois?
Ilmoita asiaton viesti
Et taida olla ihan tässä päivässä.
Ilmoita asiaton viesti
Kyllä minä olen. Kiinnostaisi tietää miten rahoitat maahantulijat?
On niin mukava puhua pehmoisia jos ei ole kanttia kertoa mistä rahoitus.
Ilmoita asiaton viesti
Hieman rehellisyytä kehiin blogisti. Kuinka paljon tuosta miljardista palautui erilaisina veroina takaisin valtiolle. Palaa asiaan kun osoitat mikä on todellinen kustannus maahanmuutosta.
Ilmoita asiaton viesti
Sitä meni yli miljardi ja ei riittänytkään.
Tämä olisi voitu laittaa vaikka teihin ja siitäkin olisi palautunut takaisin osa.
Kerro pois mistä haluat säästää, kun rehellinen olet?
Keneltä otat pois että saat lisää maahantulijoita?
Pitää olla kanttia kertoa jos kerran haluaa maahanmuuton kustannuksia lisätä
Nämä maahantulijoiden kannattajat on kummaa väkeä kun ei uskalla kertoa mistä rahat ottaa?
Ilmoita asiaton viesti
Huoh, eikös aisankannattaja vielä tässä…
Ilmoita asiaton viesti
En ihan ymmärtänyt, mutta mistä rahat jos kerran maahantulijoita haluat lisää?
Pitää osata kertoa mistä haluat luopua tai korottaa veroja.
Muista viime vuonnakin meni yli miljardi euroa maahantulijoihin.
On kysymys arvo valinnoista mitä haluat?
Ilmoita asiaton viesti