jariekilpinen Terävöitetään maahanmuuttopolitiikkaa! Säilytetään lintukotomme!

Poliisiauto räjäytettiin poliisiaseman edessä Malmössä

On surullista seurata Ruotsin tilannetta, miten Ruotsin turvallisuustilanne on huonontunut. Ruotsissa on useita maahanmuutto enemmistöisiä ongelmalähiöitä, mutta ongelmat levinneet muuallekin.

Poliisiauto räjäytetty poliisiaseman edessä Malmössä - kaksi epäiltyä otettu kiinni

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201712282200636470_ul.shtml

 

Rikollisjengien otteet kovenevat entisestään Ruotsissa – Malmössä tänä vuonna yli sata ammuskelua

https://yle.fi/uutiset/3-9980798

Suomessakin tapahtunut terrori-isku Turussa, raiskaukset ja seksuaali rikollisuus kasvanut, kansanjuhlat pitää koristella kuorma-autoin.

Päättäjien pitää herätä suojelemaan omaa kansaa ja pitämään kansa hyvinvoinnista huolta.

Pitää ajatella suomalaisten turvallisuutta! Holtiton maahantulo aiheuttaa rauhattomuutta, rikoksia ja terroritekoja.

Rajatarkastukset ja ilman matkustusasiakirjoja ei asiaa! Muutkin maat tekevät sisärajatarkastuksia, nyt korkea aika aloittaa rajatarkastukset.

 

Eurooppalaiseen sivistykseen kuuluu oman kansan suojeleminen

EU-komissio laajentaisi Schengen-maiden mahdollisuutta sisärajatarkastuksiin – taustalla muun muassa terroriuhat

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005385475.html?ref=rss

 

 

Laittomat kuuluu poliisin säilöön ja pikainen palautus kotimaahansa.

 

Tehdään Suomesta turvallinen suomalaisille ja pelastetaan lintukotomme.

 

Parempaa ja turvallisempaa Uutta Vuotta 2018

Ruotsissa 23 erityisen ongelmallista asuinaluetta, Suomessa ei yhtään ja pidetään tämä tilanne!

https://yle.fi/uutiset/3-9779632

 

Piditkö tästä kirjoituksesta? Näytä se!

12Suosittele

12 käyttäjää suosittelee tätä kirjoitusta. - Näytä suosittelijat

NäytäPiilota kommentit (55 kommenttia)

Käyttäjän ilkkah kuva
Ilkka Huotari

Nuivalisto, persut ja Matias Turkkila levittävät Ruotsista valheita.

Maria Pettersson teki raportin Malmöstä, eikä siellä ollut mitään ongelmia.
https://www.hs.fi/nyt/art-2000002842718.html

Käyttäjän kosonenjuhapekka kuva
Juha-Pekka Kosonen

Typerää linkittää artikkeliin, joka ei ole julkisesti luettavissa.

Käyttäjän ilkkah kuva
Ilkka Huotari

Kaikkihan on varmaan lukenut sen ja muistaa sisällön.

Käyttäjän jariekilpinen kuva
Jari Kilpinen Vastaus kommenttiin #3

Oletko lukenut tämän Hesarin tuoreemman uutisen?

Ruotsin poliisi kasvatti arviotaan ongelma-alueiden määrästä – 200 rikollisverkostoa ja ainakin 5 000 rikollista

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005264003.html

Käyttäjän ErkkiJohansson1 kuva
Erkki Johansson Vastaus kommenttiin #3

#3: En ole lukenut, en lue valemedioita.

Käyttäjän jariekilpinen kuva
Jari Kilpinen

Miten etkö yleäkään usko?
Rikollisjengien otteet kovenevat entisestään Ruotsissa – Malmössä tänä vuonna yli sata ammuskelua
Linkki uutiseen on tuossa ylhäällä

Jos vain Hesaria uskot:

Poliisiauto räjäytettiin Malmössä poliisiaseman edessä – kaksi epäiltyä otettu kiinni

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005507275.html

Käyttäjän ilkkah kuva
Ilkka Huotari

Meni sarkasmin puolelle tuo ensimmäinen kommentti tässä ketjussa.

Pahoittelen.

Käyttäjän jariekilpinen kuva
Jari Kilpinen Vastaus kommenttiin #8

Sanoisinpa meinasit teilata uutisen ja käyttää kaunista kertomusta valeuutisena.

Todellisuus on eri ja se on myönnetty Ruotsissa ja pikku hiljaa valtamediakin Suomessakin alkaa kirjoittaa ongelmista Ruotsissa.

Osa suomalaisista haluaa vielä olla kuplassaan ja tietämätön maailman menosta, mutta pikku hiljaa järki voittaa.

Käyttäjän ilkkah kuva
Ilkka Huotari Vastaus kommenttiin #12

Olen siis oikeasti samaa mieltä Ruotsin tilanteesta kanssasi. Ekan kommentin piti olla sarkasmia.

Ei vain toiminut aivan toivotulla tavalla.

Käyttäjän jariekilpinen kuva
Jari Kilpinen Vastaus kommenttiin #16

Minä en tosiaan osannut ottaa sarkasmina, mutta hienoa kun ollaankin samaa mieltä asiasta loppupeleissä ja tulihan täydennettyä hienosti blogia :)

Näin ne asiat selvenee!

Käyttäjän jariekilpinen kuva
Jari Kilpinen

Tässä olisi lisää hesarin uutisia:

Jo neljäs epäilty joukkoraiskaus Malmössä lyhyen ajan sisällä – poliisi ei näe yhteyttä tapausten välillä

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005507050.html

Käyttäjän buimonen kuva
Börje Uimonen

Lapsuudessasi lienee mennyt jokin pieleen kun perusturvallisuuden tunne on jatkuvasti noin pahasti sekaisin. Helsingissä, jossa asuu huomattava määrä maahanmuuttajista, on oikein rauhallista. Paljon rauhallisempaa kuin vaikka 60-70-luvuilla kun maaltamuuton ongelmat näkyivät.

Käyttäjän kosonenjuhapekka kuva
Juha-Pekka Kosonen

Onko Börjellä pääsy poliisin rekistereihin, vai millä perustelet väitteesi oikein rauhallisesta Helsingistä?

Käyttäjän buimonen kuva
Börje Uimonen

Pääsääntöisesti omiin kokemuksiin, mutta voi siihen tilastojakin hakea avuksi.
http://findikaattori.fi/fi/97

Käyttäjän jariekilpinen kuva
Jari Kilpinen

Miksi Suomessa koristellaan kansanjuhlat kuorma-autoilla? Mikä on se syy?

Turvallisuus tilanne huonontunut, mutta toivottavasti herätään ennen kuin tilanne on sama kuin Ruotsissa.

Käyttäjän buimonen kuva
Börje Uimonen

Eiköhän tässä liene kyse havainnoista muualta Euroopassa, jossa useimmiten paikalliset sekopäät ovat ajelleet yleisöjoukkoon. Joskus oman ideansa, mutta useimmiten vieläpä muiden yllyttämänä. Lienevät turhautuneet näköalattomaan elämäänsä, jota Kilpisen hengenheimolaiset pyrkivät kaikein keinoin kurjistamaan.

Käyttäjän jariekilpinen kuva
Jari Kilpinen Vastaus kommenttiin #13

Eurooppalaiset harvemmin huutaa allahu akbar.

Miksi Suomessa pitää koristaa kuorma-autoilla jos ongelmat on Euroopassa? Ketä vastaan suojaudutaan, mikä on muuttunut? Onko tänne tullut holtittomasti maahantulijoita? Mikä on saanut tämän turvallisuus vajeen aikaiseksi?

Käyttäjän buimonen kuva
Börje Uimonen Vastaus kommenttiin #17

Mikseivät huutaisi, jos uskonnon ja kulttuuri myötä niin on ollut tapana tehdä. Islam on melko suuri uskonnollinen suuntaus Euroopassa vaikkei sitä persukulpasta ehkä tajuaisikaan.

Suomessa ei toistaiseksi ole kukaan ottanut mallia noista autoiskuista. Täällä tuota huonoa mallioppimista on tapahtunut isommassa mitassa vain terrorististen polttopulloiskujen muodossa. Kannattaisiko sinun keskittyä kirjottelemaan oikeista ongelmista vai koetko, etteivät juuri polttopulloiskut uhkaa sinua? Vaikka muuten pelkäät omaa varjoasikin.

Käyttäjän jariekilpinen kuva
Jari Kilpinen Vastaus kommenttiin #19

Nämä huutajat vaan ei ole ollut ko. maan kansalaisia.

Ihmeellistä masokismia jotkut harrastavat.

Minulla on unelma: palauttaa lintukotomme.
Vaalia omia perinteitä ja maatamme ja pitää huolta omista kansalaisista ja pitää hyvinvointivaltiomme kunnossa.

Käyttäjän buimonen kuva
Börje Uimonen Vastaus kommenttiin #22

Taisit taas kerran kirjoitella perättömiä. Aika iso osa Euroopassa tapahtuneista radikalisti-islamilaisten iskuista on ollut oman maan kansalaisten tekemiä. Ihan kuten nämä suomalaisten tekemä polttopulloiskutkin. Siinäkin oppia on otettu ruotsalaisilta.

Lintukotosi on uhattuna lähinnä korviesi välissä.

Voisit helsinkiläisenä helposti harrastaa vähän siedätyshoitoa. Pari viikonloppua Puhoksen ostarilla ja sitten Kontulan ostarilla. Huomaisit varmaan, että maahanmuuttajat ovat pääsääntöisesti ihan kunnon väkeä. Tai voihan sinulla olla parantumaton ongelma käsityskyvyn kanssa. Teistähän se suurin haitta meidän normaali-ihmisten yhteiskuntarauhalle onkin.

Käyttäjän jariekilpinen kuva
Jari Kilpinen Vastaus kommenttiin #28

Eipä ne ole oman maan kansalaisia, kyllä ne on muualta tulleita.

Kerropa kuka teki Turun terrori-iskun? Raiskaukset ja häirintä lisääntynyt.
Kerro miksi on tarpeen koristella kuorma-autoilla kansanjuhlia?
Monta kuoleman tapausta tapahtunut turhaan holtittoman maahanmuuton seurauksena.

Kyllä lintukoto on uhattuna ja toivottavasti aletaan toimiin lintukodon pelastamiseksi.

Minä en ymmärrä miksi pitäisi yrittää siedätyshoitoa? Kummallista masokismia.

Me olemme omassa maassamme, jos jonkun pitää sopeutua on maahantulijat. Maassa maan tavalla.

Toinen asia on, että meillä ei ole varaa elättää kaikkia jotka tänne haluavat. Me velkaannumme jo nyt.
Mieluummin käytän vähät varamme omiin kansalaisiin. Ei ole järkeä laittaa omaa väki säästämään KIKY:ä saamaan aikaan kun pidetään piikkiä auki maahantulijoille. Tässä on kyse arvovalinnoista.

Miksi päästää maahan henkilöitä jotka aiheuttaa menoja ja turvallisuuden vaarantumisen. Muutkin maat tekevät rajatarkastuksia, joten meidänkin korkea aika tehdä ja vain matkustusasiakirjat oikeuttavat pääsyyn maahan.

Käyttäjän jariekilpinen kuva
Jari Kilpinen Vastaus kommenttiin #41

Eikö ihmisarvo ole jakamaton. Missä on sinun arvopohja. Vaikka olemme erimieltä, niin annan myös sinulle arvon omassa kuplassasi.

En syyllistä ketään, mutta on tosi asia, että jos holtittomasti ei olisi päästetty maahantulijoita, niin ei olisi tapahtunut terrori-iskua Turussa ja ei tarvitsisi koristaa kansanjuhlia kuorma-autoilla, olisi jäänyt raiskauksia tapahtumatta.

Tämä on surullinen totuus.

Minulle tärkeintä suomalaisten turvallisuus ja palauttaa lintukotomme. Ymmärtää taloudelliset realiteetit: raha ei tule taikaseinästä ja jos jonnekin annetaan se on toisilta pois.

Muistathan kommentoinnin ohjeet:

Kirjoita rakentavasti, asiallisesti ja keskustelua edistävästi.
Älä esitä sukupuoleen, ikään, syntyperään, kieleen, uskontoon, vammaisuuteen tai henkilökohtaisiin ominaisuuksiin kohdistettuja asiattomuuksia.
Älä levitä huhuja tai valheita.

Käyttäjän jariekilpinen kuva
Jari Kilpinen Vastaus kommenttiin #41

Rasistiksi haukkuminen on kunnianloukkaus. Muutenkin taitaa täyttää vihapuheen tunnusmerkistön.

Käyttäjän jormamoll kuva
Jorma Moll

#7

Onko menossa kilpailu, kuka osaa pelotella eniten.

Sadat kotihälytykset ovat vaarallisimpia niin kuin liikennekin sekä Malmössä että Helsingissä.

Käyttäjän TimoHietanen kuva
Timo Hietanen

Seuraavassa muutama tietolähde, ei valhemedioista olleista uutisista
suoraan ja välillisesti myös Ruotsia ja nykymenolla myös Suomea koskien.
Näitä uutisia pienemmistä tapahtumista Eu-maissa löytyy loputtomasti ja
kuten arvata saattaa Yle tai etenkään HS eivät liikoja näitä ole esitelleet
tiedonvälityksen oman agendansa vastavirtaan uivina, monikultuurisuusihanteita
ruoskivina. Ja vaikuttaa näppituntumalta, että on kyseessä aivan tietoisesta
tosiasioiden salaamisesta, ettei kansa nousisi barrikadeille. Törkeintähän
tässä lopulta on, että me veronmaksajat olemme jääneet 2.kansalaisten
asemaan ns. eurooppalaisten arvojen joutuessa Islamin kivityskuoppaan.
Angela Merkel myönsi jo 2010, että monikultuurinen Saksa on epäonnistunut ajatus.

Washington Post Foreign Service, Tuesday, April 29, 2008; Page AO!
www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/story/2008/0...

"Muslimit Ranskan vankiloissa" - artikkeli kertoo muslimien määristä muuta-
missa Eu-maissa. Huomaa, tilastot eivät tule paranemaan, tässä ei ole mukana
pääosin 2015 alkaneen massiivisen invaasion aiheuttamat tapahtumat.
Ranska: muslimien osuus väestöstä 12 %, vankiloiden vangeista (n 68 000 ) 70 % !
Iso-Britannia: muslimeita 3 %, vankien kokonaismäärästä osuus 11 %.
Hollanti: muslimeita 5,5 %, vankien kokonaismäärästä 20-26 %.
Belgia: muslimeita 2 %, vankien kokonaismäärästä 16 % muslimeja.

Iltalehti 1.9.2014 uutisoi; lähteinä mm. BBC News, The Guardian, The Telegraph,
Daily Mail, AFP ym.

"Pakistanilaiset raiskasivat vuosina 1997-2013 Pohjois-Englannin Rotherhamissa
1400 alaikäistä lasta, nuorin 11-vuotias..."

Poliisit yrittivät peitellä ja vähätellä tapahtunutta...
Suomessa Yle uutisoi ao. tapahtuman mutta tekijät menivät aasialaisiksi, vaikka
lähteet puhuivat selvästi pakistanilaisista.
HS, Helsingin Sanomat ei liene jukaissut ko. "vähäpätöistä" uutista, ei löydy
millään nettihakuvaihtoehdoilla hiiskaustakaan tästä uutisesta ?

www.politico.eu/article/quarter-of-french-muslims-...
Nicholas Vinocur 9/19/16; 9:17 PM
Tutkimus: Ranskassa asuvista muslimeista 28 % kannattaa kovan linjan islamia
ja sharia-lakia 40 % pitää Ranskan omia lakeja tärkeämpinä...

Käyttäjän KH kuva
Kalevi Härkönen

En lähde esittämääsi tilastoa kiistämään, huomautan vaan, että selittäviä tekijöitä on muuallakin kuin uskonnossa. Vertailun vuoksi: USA:ssa tummaihoisia vankeja on 5-kertainen määrä valkoihoisiin verrattuna, vaikka heidän osuutensa väestöstä on alle 15%. Tarkoittaako tämä että ihonväri altistaisi rikoksille? Ei todellakaan, vaan juurisyyt ovat muualla.

Mika Sarivaara-Satta

Mainitsemasi vähemmistö suorittaa yli puolet henkirikoksista, ja mustat tappavat kaksi kertaa enemmän valkoisia, kuin valkoiset mustia.

Käyttäjän valpperi kuva
petteri ritala

Persut vihaa pakkoruotsia, mutta rakastaa Ruotsia?

Taas on kaksi persujen blogia, Ruotsin tapahtumista, mä en ihmettele yhtään, että kannatus koko ajan persuilla alenee, kun huomio kiinnittyy koko ajan vain ulkomaille.

Ymmärtäähän sen, että jotain kauhukuvia on keksittävä, koska meillä täällä Suomessa on asiat hyvin, eikä kansa usko persujen juttuja.

Jotenkin säälittävää.

Käyttäjän jariekilpinen kuva
Jari Kilpinen

Ruotsia käytetään esimerkkinä mihin suuntaan ei kannata mennä.

Pitää seurata maailmaa ja varauduttava ennen kuin on liian myöhäistä. Ei voi olla omassa kuplassa vaan täytyy tietää mitä maailmalla tapahtuu.

Osa persuista vihaa pakkoruotsia, osalle se ei ole tärkein kysymys. Persut ei halua että naapurimaamme joutuu olemaan ongelmissa maahanmuuttajien vuoksi. Onneksi sielläkin järki voittamassa.

Nyt vaan toivotaan että Suomessa keritään toimimaan ennen kuin samat ongelmat täällä.

Minäkin säälin heitä, jotka ei arvosta omaa maataan, kulttuuria ja kansalaisia.

Käyttäjän ErkkiJohansson1 kuva
Erkki Johansson

Persut eivät käsittääkseni vihaa ruotsinkieltä, ainoastaan sitä pakkoa. Ja kyllä sääliksi käy tavallisia ruotsalaisia jotka joutuvat kärsimään joittenkin poliitikkojen unelman tavoittelusta. Ja säälittävät jotkin kommentaattoritkin, jotka silmittömässä persuvihassaan eivät näe hitustakaan todellisesta maailmasta.

Käyttäjän TimoHietanen kuva
Timo Hietanen

Islamilainen kulttuurin rikastuminen ei ole kauhukuva - vaan täyttä totta
ja läsnä arjessa monissa Eu-maissa. Edellisessä kommentissani ei ole kuin
jäävuoren huippu kaikesta siitä, mitä Eu-kansalaiset ovat saaneet tuta.

Massiiviset joukkoahdistelut, joukkoraiskaukset ja tietysti jopa Ylen ja
Hesarin (pakosta) seikkaperäisesti uutisoimat terrori-iskut ovat oma lukunsa.

Euroopasta löytyy luotettavia sanomalehtiä ja medioita riittävästi peilaamaan
omaa Suomen lippulaivojemme Hesarin ja Ylen uutisointia näissä ko. asioissa !
Faktatiedot ja kylmän viileä journalismi - riisuttu totuus on tärkeintä.

Käyttäjän JaakkoAalto1 kuva
Jaakko Aalto

Kun viestistä ei pidetä, silloin ei kysytä onko viesti totta vaan viestin tuojaa kivitetään. Erityisesti näin tehdään, jos siinä viestissä varoitellaan, että ei pidä toistaa naapurien virheitä tai rivien välistä ollaan lukevinaan, että johan minä tästä aikaa sitten varoitin.

Juha Kuittinen

Jo neljäs epäilty joukkoraiskaus Malmössä lyhyen ajan sisällä – poliisi ei näe yhteyttä tapausten välillä

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005507050.html

Käyttäjän Granu kuva
Arto Granlund

Täytyypä soittaa omalle veljelleni joka Suomessa vietetyn joulun jälkeen lähti uutta vuotta vastaanottamaan omaan kotiinsa Malmöön ja sanoa, "palaa äkkiä takaisin Suomeen, siellä Ruotsissa kun on kuulemma hengenvaarallista"

Juha Kuittinen

Ainakin poliisi on Malmössa ohjeistanut naisia välttämään liikkumista ulkona yksin pimeän aikaan.

Juha Kuittinen Vastaus kommenttiin #39

En. Mutta tulevaisuudessa havahdutaan sinisilmäisyydestä.

Käyttäjän TeroIln kuva
Tero Ilén

Nämä muslimimaahanmuuttajat eivät ole sotaa ja vainoa paossa, he tuovat sodan ja vainon tänne.

Ranska mobilisoi lähes 100 000 viranomaista terrorismiuhan vuoksi:

https://www.kansalainen.fi/ranska-mobilisoi-lahes-...

Saksalaistyttö päätti seurustelun – afgaani puukotti hengiltä

https://www.kansalainen.fi/saksalaistytto-paatti-s...

Ruotsalainen poliisipäällikkö: “Rinkeby on kuin sotatoimialue”

https://www.kansalainen.fi/ruotsalainen-poliisipaa...

Ranskalainen professori: Sharialait ja islamilainen rinnakkaisyhteiskunta sallittava jotta maa ei joudu sisällissotaan

https://www.kansalainen.fi/ranskalainen-professori...

Ruotsissa seksuaalirikokset kasvoivat 70% yhden vuoden aikana

https://www.kansalainen.fi/ruotsissa-seksuaaliriko...

Belgialainen historioitsija: Eurooppa on sisällissotaan päättyvässä syöksykierteessä

https://www.kansalainen.fi/belgialainen-historioit...

Aikanaan hitaammankin päänsä perseessä pitävän silmät aukeavat mutta silloin voi olla jo myöhäistä. Islamin ja länsimaisen euroopan arvot ovat törmäyskurssilla eikä niitä voi mitenkään sovittaa yhteen.

Muslimeihin ei tehoa keskustelu ja ymmärtäminen, ne pitävät sitä heikkoutena ja todistuksena siitä että Mohammed on oikeassa, me olemme heikkoja vääräuskoisia.

Sääliksi käy eurooppalaisia valkoihoisia lapsia jotka ovat juuri koulunsa aloittaneet, he kiroavat nykyiset poliitikot alimpaan helvettiin kun he ovat viisikymppisiä.

Juha Kuittinen

Segregaatio tullee suomessakin enenevässä määrin johtamaan terroristisessa tarkoituksessa tehtyihin tekoihin.

Käyttäjän valpperi kuva
petteri ritala

Laura pelastaa isänmaamme, on meillä vielä toivoa, Laura ja persut laittavat rajat kiinni ihan kohta.

Laura 3% kannatuksella ja persut 8% kannatuksella.

Ja sitten mä heräsin :)

Käyttäjän jariekilpinen kuva
Jari Kilpinen

Hyvä että heräät :)

Asioista saa olla mitä mieltä haluaa.

Vaaleissa punnitaan mitä äänestäjät haluavat:

Onko se omien kansalaisten hyvinvoinnista huolehtimista ja turvallisuuden palauttamisesta vai jotain muuta?

Mika Sarivaara-Satta

Se, että sinä et ole hereillä, ei tarkoita, että kaikki ovat unessa.

Käyttäjän MattiLehtinen kuva
Matti Lehtinen

Vuonna 2017 vihdoinkin on päästy Börjen ja kumppanien toivomaan tilanteeseen kun naiset pistetään "aitaukseen" juhlimaan. Voi tätä rikkautta ja unelmaa.

Käyttäjän SepSaa kuva
Seppo Saari

Ollos huoleton poikas valveill' on - Turussakin. Maamme-laulu soi. Toinen rekka- ja hiekka-autovuosi on menossa. Onnea rauhanunionille! :-)
https://www.facebook.com/seppo.saari.5/videos/1592...

Käyttäjän SepSaa kuva
Seppo Saari

Pahoittelen. Yritin parhaani. Näen sen omalla läppärilläni kyllä. :-(

Käyttäjän jariekilpinen kuva
Jari Kilpinen Vastaus kommenttiin #51

Oletko kirjautuneena facebook tiliisi ? Jos kirjaudut ulos ja yrität katsoa linkkiä onnistuuko?

Käyttäjän ErkkiJohansson1 kuva
Erkki Johansson Vastaus kommenttiin #52

Minä olin kirjautuneena naamakirjaan yrittäessäni katsoa videota, joten ongelma ei johtunut tuntemattomuudesta (ehkä).

Käyttäjän jariekilpinen kuva
Jari Kilpinen Vastaus kommenttiin #54

Olet voinut laittaa asetuksissa että esim vain sinä ja sinun kaverit näkevät, mutta jos asetus julkinen niin sitten pitäs nähdä kaikkien.

Käyttäjän RaimoELaaksonen kuva
Raimo E. Laaksonen

Kun Suomessa on rauhallista, pitää persujen pönkittää ja päivittää itseään muun maailman tapahtumilla. Poliisiauto räjäytettiin. No joo. Kuvassa näkyy, että Volvon nokkapelli oli vähän vääntynyt. Liekö joku lykännyt tykinjyskyn konetilaan?

Huomenna Suomessa räjäytetään taas muutama postilaatikko. Saavat persut päivitellä punaviherkommunistien ja antifanttien touhuiluja.

Käyttäjän jariekilpinen kuva
Jari Kilpinen

Sinusta on poliisiautojen räjäyttäminen ihan normaalia. Miten ampumiset Ruotsissa, onko sekin ihan ok?

Miten joukkoraiskaukset Ruotsissa, hyväksytkö nekin?

Ruotsi on tuossa naapurissa ja meille on tärkeää huomioida mitä naapurissa ja maailmalla tapahtuu.

Pietarissa oli taas terroriteko, onko sekin hyväksyttävää?

On tärkeää nähdä miten turvallisuus tilanne huonontunut Ruotsissa ja tietenkään emme halua samaa tilannetta Suomeen

Ongelmat siellä on näissä maahanmuutto enemmistöisissä lähiöissä. Miksi?

Käyttäjän allsynergy kuva
Rami Ovaskainen

.. vastaa jos osaat... (?) .. vastaamattomuuskin toki kertoo paljon...

Käyttäjän TimoHietanen kuva
Timo Hietanen

Tarkennus 1.9.2014 Iltalehden uutiseen Rotherhamin 1400 alaikäisen
lapsen hyväksikäytöstä, raiskauksista ja törkeästä väkivallasta;
myös HS ja IS artikkelit kyllä löytyvät "aasialaisten" tekijöiden
nimissä. Ei kyllä tee oikeutta Vietnamin, Thaimaan tai Japanin
aasialaisille työnarkomaaneille, joista on kokemusta mm. Suomessa.

Näihin muslimien tekemien kulttuurin rikkauksien kritisoimiseen
ei muuten tarvita Soinin, Persujen tai Huhtasaaren maailmankuvaa,
puoluekirjaa, opetuksia tai agendan omaksumista.

Islamin juoksu Euroopassa viimeisen 40 vuoden aikana kyllä riittää
yksistään luomaan pohjaa sille, että Troijan puuhevonen on olemassa.

Samoin kuin islamilaisten tekemiin terrori-iskuihin ei todellakaan
aina ole tarvittu Isisin yms. jäsenkirjaa tai valtuutusta m.o.t.

Käyttäjän ErkkiJohansson1 kuva
Erkki Johansson

Minulla ei ole jälkikasvua kuin kuin aikuisia poikia, mutta silti haluan nuo pahantekijät kauas pois Suomesta; eihän minulla ole mitään kavereitteni ja/tai naapureitteni tyttäriä vastaan.

Tuntuu siltä, että nuo jotka vähättelevät muslimimaahanmuuton mukanaan tuomia ongelmia ovat joko totaalisen irrallaan todellisuudesta tai he todellakin haluavat pahaa muille suomalaisille. Valitse sopivin vaihtoehto kunkin kohdalla.

Käyttäjän jariekilpinen kuva
Jari Kilpinen

Aseellinen väkivalta kasvanut Ruotsin lähiöissä – "Jengirikollisuuden tilanne on vakava"

MTV kirjoittaa:
Eriarvoistumisen taakka
Monet Ruotsin ampumisista ovat tapahtuneet maahanmuuttajalähiöissä. Lähiöiden taakkana ovat usein sosiaaliset ongelmat ja rikollisuus, ja monilla alueilla poliisilla on suuria vaikeuksia hoitaa tehtäväänsä.

https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/asee...

Toimituksen poiminnat

Tämän blogin suosituimmat kirjoitukset